Job 8 van 16


Report this listing

Solliciteren



Afdelingshoofd Stadsreiniging


Functie

Een nette stad. Dat is in 3 woorden jouw impact en verantwoordelijkheid als hoofd van stadsreiniging. Jij bepaalt de strategie, zorgt voor innovatie en waakt over de resultaten. Dat doe je samen met partners en de 140 medewerkers aan wie je leiding geeft.

Een nette stad is een stad met uitstraling. Waar het aangenaam is om in te wonen, werken en rond te lopen. Als afdelingshoofd van stadsreiniging speel jij daarin een centrale rol:

  • Je zet de lijnen uit voor een efficiënte, duurzame en klantvriendelijke afvalophaling vandaag en in de toekomst. Van huis-aan-huis tot evenementen.
  • Je zet in op afvalpreventie en gaat op zoek naar innovatieve manieren om afval te verwerken.
  • Je inspireert, motiveert en stuurt 140 medewerkers aan, samen met jouw kernteam van 10.
  • Je bouwt duurzame relaties op met partners van binnen en buiten onze stad om onze doelen te bereiken.

Je werkt bij de dienst stadsreiniging, Aarschotsesteenweg 68 in Wilsele.

Bij stadsreiniging bruist het: 17 ophaalwagens rijden dagelijks uit, we verzamelen 7.500 ton huishoudelijk afval per jaar en tientallen medewerkers houden de straten proper met borstelwagens en straatstofzuigers. Met resultaat: zo behoren we keer op keer bij de beste resultaten van de centrumsteden voor openbare netheid.

Jouw profiel

Welke diploma’s en ervaring heb je nodig?

  • Je hebt bij voorkeur een masterdiploma. Een gelijkwaardig diploma uit het buitenland kan ook.

    Heb je enkel een bachelordiploma? Dan testen we je capaciteiten in onze niveautesten.

  • Je hebt minstens 3 jaar professionele ervaring als people manager of projectleider.
  • Ervaring in afvalverwerking of een vergelijkbare sector is een absoluut pluspunt.

Welke kwaliteiten heb je best?

  • Je bent een beslisser . Die prioriteiten stelt en korte en lange termijn met elkaar verzoent.
  • Je bent een bemiddelaar . Want bij jouw job komt heel wat overleg en onderhandelen met verschillende partijen kijken.
  • Je bent een motivator . Die vlot en helder communiceert. En 140 medewerkers en tal van interne en externe partners doet samenwerken.
  • Je bent een people manager . Die aandacht schenkt aan de persoon achter de medewerker en mee voor een hechte teamgeest zorgt.
  • Je bent leergierig en nieuwsgierig . Dat helpt jou in je zoektocht naar nieuwe en betere methodes. Zeker in een wereld waar technologie snel evolueert.
  • Behoeften aan infrastructuur inzake netheid, afvalinzameling of sanering vaststellen
    Technische oplossingen en middelen bepalen
  • Specifieke dossiers behandelen of ze aan de betreffende dienst overmaken (geschillen, ...)
  • Projecten of programma's voor afvalinzameling, netheid, sanering, hygiëne of verbetering van de leefomgeving opstellen of bevoegd verklaren
  • Teams, diensten, afgevaardigden, directies, ... adviseren en technisch bijstaan
  • Een dienst of een organisatie leiden
  • Sensibiliseringsacties tegen vervuiling en overtredingen ontwikkelen en organiseren
  • Gebieden getroffen door sluikstorten, slecht weer of vervuiling vaststellen
    Acties voor reiniging, afvalinzameling of beteugeling opstarten
  • De kosten voor het afvalbeheer en de acties voor netheid, reiniging, afvalinzameling of sanering opvolgen en analyseren
  • De conformiteit van acties voor netheid, afvalinzameling of sanering controleren
    De toepassing van de voorschriften voor gezondheid, hygiëne en veiligheid controleren
  • Acties voor netheid, afvalinzameling of sanering plannen en organiseren
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • Activiteitenrapporten opstellen of actualiseren

Aanbod

Je krijgt een job in balans met je leven, op een plek waar je 100% jezelf mag zijn. Waar je makkelijk de energie vindt om telkens weer impact te creëren.

  • Je krijgt een voltijdse, vaste statutaire job.
  • Je verdient minstens € 4.470,78 bruto. Voor de loonberekening nemen we jouw ervaring volledig over.
  • Je hebt 35 vakantiedagen als je voltijds werkt.
  • Je kan tot 2 dagen per week thuiswerken.
  • Je krijgt een heleboel extra’s zoals een fietsvergoeding, openbaar vervoer, eindejaarspremie, vakantiegeld, maaltijdcheques, ecocheques, hospitalisatieverzekering, fietslease, opleidingen …

Solliciteren

Directie Personeel
016 27 24 34
sollicitaties@leuven.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht